Viljestyrka

Jag är nog en av de envisaste människorna jag vet. Vill jag något så ger jag mig inte i första taget, även om jag ibland känner mig som, eller kanske verkar vara, en pushover. Och imorgon vill jag ha fest. Och då blir det så, även med en trött Hanna. Om jag mår sämre imorgon så fine, då ställer jag in. Men jag vill inte. Så alla ni som ska komma - räkna med party!

Men jag tänker dock inte släpa mig till skolan imorgon. Där går min gräns. Jag hatar att inte vara i skolan på några dagar, känns som om man missar massor. Och någon gång måste allt det tas igen. Hua. Men det är välan nästa veckas problem det..

Nej, sömn är en bra grej på vägen mot att friskna till!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0