En dag vid havet

Utgången igår blev riktigt lyckad! Gud vad kul jag hade! Men det där uttrycket, "Man ska gå när det är som roligast", det stämmer så inte. Att ta två-bussen hem, sista bussen, är alldeles för tidigt. Om jag inte skulle ha behövt gå upp idag hade jag fixat annan sovplats!

Men som sagt, upp vid nio var det som gällde, efter tre timmars sömn. (Kan ha råkat prata bort två timmars sömn med min älsk). Ut till Bua, för att se om det blir någon stuga eller inte. Inga beslut fattade än dock, men för mig kändes det positivt!

Sen gick vi ner till stranden, och gud vad vackert det var! Alla underbara gråskalor, is som omfamnade stenar och stranden. Jag hade kunnat stanna där halva dagen och bara fotat! Men här kommer några bilder som jag lyckades få i alla fall.

 

 

Sjukt vackert!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0