Fireflies

Detta är min absoluta favoritlåt just nu. Så fort videon spelas på tv så är det helig stund för min del - jag sätter mig ner oavsett vad jag håller på med just då och bara njuter. Videon är jättesöt, titta på den! Och lägg märke till Brum, som kikar fram lite då och då. Nostalgi!

http://www.youtube.com/watch?v=Zr9EKJatJvA

Hade tänkt sätta in videon här, men av någon anledning är den officiella videons "bädda in"-adress inaktiverad. Buuu. Men lita på mig, har ni inte hört Owl City förut, så är det värt att klicka på länken ovan. Jag är upp över öronen förälskad i det här bandet och håller precis på att börja lyssna på resten av deras musik på Spotify. Ska dessutom ta reda på mer. Så det blir kanske fler rapporter om min nyfunna kärlek i framtiden!



/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0