Går på adrenalin

Var inställd på en lugn förmiddag, med sovmorgon, men klockan åtta ringer telefonen och väcker mig. Vikarier saknas på mammas förskola, vill jag hoppa in kanske? Mjo, det tackar man ju inte nej till! Så en halvtimme senare sitter jag på bussen för att arbeta i tre timmar. Riktigt kul blev det, även om min adrenalinnivå låg över det normala hela förmiddagen, haha! 

Sedan kom jag hem, och fortsatte vara effektiv. Jag och Emelie har kommit igång med att skriva på vår rapport och det känns som om det kan gå att få klart den i tid! Jag har visserligen apmycket att skriva om, men jag får la sortera och skriva så mycket jag hinner. Skönt att ha börjat i alla fall!

Nej, nu ska jag fortsätta vara produktiv och börja söka några sommarjobb. Det är hög tid nu!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0