Inte grått hår än!

Fortfarande dunderförkyld, imorgon är det jag som bäddar ner mig under en tjock filt och tycker synd om mig själv! (Och så är planen att plugga klart så mycket som möjligt av det som  kommer, så att jag kan fokusera på projektarbetet sen.. får se hur det blir med det, som vanligt).

Ska klippa mig imorgon också, funderar på att snagga ena sidan. Eller, kanske page? Hmm.. nä, jag kör nog på att bli blondin nu, det är allt på tiden!

Haha, eller så är jag mitt vanliga tråkiga jag och så blir det bara topparna som får fräschas upp. Min frisör tycker alltid att jag ska tona håret litegranna, för att "få lite mer lyster", men nej tack säger jag. När jag får grått hår, om några år (gaaah, dåliga gener!), då ska jag börja färga håret. Men inte innan dess. Har en helt okej hårfärg nu!


Okej färg va? Förresten, på onsdag ska jag och Linda ut på bus! (:

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0