Känner mig effektiv! Och glad!

Tänk att humöret kan svänga så fort! Igår vid den här tiden hade jag panik, idag är jag glad, lugn och lite kärlekskrank. Men det kommer övergå i lycka om några timmar då min prins kommer hit!

Så, ska vi anta att största orsaken till mitt goda humör faktiskt är matteprovet? Det kändes faktiskt riktigt bra! Visst, jag hade smått problem på någon uppgift, men tackgudskelov tog läraren inte med alla puckosvåra frågor som jag satt och hade panik över igår. Lagom nivå var det, och bra betyg kändes det som om det blev. Håller tummarna!

Sedan att jag istället för att befinna mig i skolan till 16.20 kom hem strax efter elva, det är välan också en bidragande orsak. Sjuk lärare, sjuk projektarbeteskompis, få uppgifter till sista lektionen tidigare, åka hem tidigare. Bra grej!

Hämta omklackade stövlar, boka klipptid, köpa fikabröd och fika med mamma, leta upp artikel från ettan som en lärare ville använda som exempel, sammanställa en tipspromenad.. ja, det är den nytta som jag hunnit med hittills. Förhoppningsvis ska jag köra ett till ryck och få gjort ännu mer!


Glad tjej!


/HM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0