Karisma

Usch, jag var så trött igår, så att jag nästan hade tänkt att stanna hemma på kvällen. Men nej, kom fram till att det trots allt är mitt sista jullov och nu ska jag fasiken ut och parta! Så jag, Linda och hennes kompis Simon drog till Karisma, och fick en riktigt rolig kväll faktiskt! Det blir oftast bättre när man inte har några förväntningar innan heller, vilket jag inte orkat ha i och med att jag bestämde mig i sista minuten för att följa med.

Vi var där när de öppnade vid tio, men trillade inte därifrån förrän vid tre. Snackade, knasade runt, träffade annat härligt folk, och hade allmänt mys! Bra kväll.


Linda och jag (:


Som sagt.. vi snyggade oss..


Träffade Johans kompis Totte också!

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0