Mina fynd!

Kul att ha shoppat loss lite för en gångs skull. Här får ni se hur snygg man kan bli om man går loss på second hand-affärer! Och det behöver ju som sagt inte bli dyrt. Sammanlagt blev det inte mer än typ 800 kr spenderade idag. Och då var mindre än hälften av det på second hand.


Min snygga skepparkavaj. Perfekta vårjackan!


Myströja. Med axelvaddar, haha! Får se om de får stanna..


Skjorta. Och så jag som ser lagom sunkig ut! Alltid röda ögon dessutom..


Jeansjacka från Veromoda, som jag lär ha hela våren och sommarn!


Linne från KappAhl, vars skira material inte direkt döljer något från blixten..


Så, ett lite ovanligt inlägg för mig. Men när jag för en gångs skull shoppar måste man ju få visa? (: 

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0