På gränsen nu...

Denna lediga tisdagen har varken varit ledig eller avslappnande. Istället har jag varit nervös större delen av dagen, och just nu är jag på gränsen till panikattack. Eller rättare sagt - jag befinner mig i "lugnet före stormen". Känner mig helt lugn, men vet att så fort jag börjar kika i matteboken igen så kommer paniken svämma över. Jag vill bara ha provet överstökat nu! Även om jag är ganska säker på att MVG är helt orealistiskt på det här provet...
Har ändå fått pluggat lite projektarbete idag, ännu en stor orsak till min stressnivå för tillfället. Var nere och hade tipspromenad med våra egna små fyror, och de var riktigt duktiga. Något annat hade jag väl inte förväntat mig, men det är ändå lite så att jag har glömt hur duktig man var i fyran. För tusan, en av tjejerna håller på att läsa Twilight-serien (visserligen på svenska, men ändå!). Fast, jag läste Bilbo när jag var 10. Hmm.. tänk så snabbt man glömmer.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0