Skolångesten kommer krypande..

Lediga tisdagar har gett superlånga onsdagar. Börjar 8.00 och slutar 16.20. Eller, med andra ord, går hemifrån vid sju och kommer hem tio timmar senare! Buu, säger vi på sådana dagar. Men samtidigt, skulle inte vilja flytta någon lektion till min tisdag. Den är helig..

Redan lite smått skoltrött, fast det går kanske över? Matteläraren påpekade att idag nog var den värsta dagen för alla stackars elever som vant sig vid att ha lov. Hoppas att det stämmer och att det blir bättre.

Och så måste jag fråga mig - är det normalt att med en månad kvar på projektarbetet att knappt veta vad tusan det går ut på? Varför man egentligen gör det man gör? Hur man ska presentera sina obefintliga resultat? Visst har vi arbetat, men tusan, det ledde ju till en praktiskt grej. And that's simply not good enough.

/HM


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det är snart sportlov, sedan är det påsklov och sedan är det sommarlov. Tiden går snabbt ska du se.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig dag!

2010-01-14 @ 13:48:39
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0