Snurrigt

Håller på att bli galen på en massa saker just nu. Täppt näsa (är dock bara täppt på en sida i taget, de turas om), facebook som inte fungerar, allt skolarbete som jag borde men inte orkar göra, att jag fryser, att sportlovet är alldeles för långt bort och för snart på en och samma gång, att jag ens orkar sitta här och klaga när jag bara vill krypa ner under en filt och sova bort resten av kvällen framför något tv-program. Fast förtillfället är det facebook som stör mest. Varför kan det inte bara fungera?

Men sen finns det ju saker att se fram emot också. "Bootcamp med Sofis mode" imorgonkväll med Linda, till helgen blir det Lund och hälsa på systrami, och kom igen, det är trots allt snart lov. Då är projektarbetet över, och jag får gosa hela veckan med min älsk. What's not to look forward to? Dessutom kan det bli ännu en eller flera underbara saker som jag får göra i vår.. hoppas bara att de kan bli av!


I helgen får jag gosa med min favoritsyster!


/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0