Takin' it easy..

Det nya året har startat riktigt lugnt för min del. Eller rättare sagt, jag har inte gjort något vettigt utanför huset sedan nyårsdagen! Men var så sinnessjukt trött när jag kom hem efter nyår (det blev en ganska utmattande natt som i det stora hela var kul även om slutet av natten s ö g.), så jag har inte orkat ta mig samman.

Så, vad har jag gjort de två senaste dagarna istället då? Jo, bäddat ner mig med Breaking Dawn! Sista boken i twilight-serien, där historien äntligen får sin upplösning. Dessvärre hade någon redan avslöjat en ganska viktig detalj ur boken för mig, men den var ju bra ändå! Lagom läskig, romantisk och allt det där som behövs för en bra bok. Blev dock lite besviken på slutet. Eller ja, besviken är väl fel ord.. det blev snarare en "jaha, var det allt"-känsla. Förlåt om jag sabbar slutet nu, för någon!

Anywoo.. ska ta mig samman idag och hitta vägen till duschen. Få gjort lite nytta kanske? Eller umgås. Hmm.. kanske allt det där. Får se! (:

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0