Trettondagen

Ledig dag idag, för alla uppenbarligen! Så vi sitter här hemma och myser hela familjen. Syster åker hem till Lund imorgonbitti, så ikväll blir det festmåltid - med revbensspjäll, brieost och en massa annat mums. Bra grej!

     
Favoritmaten!

Igår blev det musikquiz på Sejdeln, och mot min vilja fick jag vara i ett eget lag! Eller ja.. jag var snarare en del i de andra tre lagen också, vilket innebar att jag försökte hjälpa till, men tog svar från dem som jag hade kunnat komma på. Så inte så mycket fusk som man skulle ha kunnat tro annars! Hela tolv rätt blev det till slut, av tjugofem frågor, vilket är riktigt bra! Apsvåra frågor oftast, men igår var de på snäppet mer överkomlig nivå.

Men åh vad jag längtar efter min pojk! France, give him back to me! Han är ju på skidsemester, men envisas med att skicka små gulliga sms så att jag saknar honom ännu mer! Behöver dig nu! <3

Ska försöka göra nytta nu. Säger det om och om igen, men lovet börjar närma sig sitt slut, och nu är det dags att komma igång!

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0