Tröttisdag

Mår fortfarande urk, lite smått halvdöd i huvudet. Så idag blir ännu en lugn dag. Men det är trots allt en av de sista dagarna på mitt sista riktiga jullov (herregud, har inte tänkt så förrän jag skrev det här!) så jag måste ju få slappa lite. Innan sista terminen drar igång med allt plugg och alla förberedelser inför studenten!

Får se om jag kanske orkar ta mig samman imorgon. På dagen blir det nog ännu mer letande efter tyg till min balklänning, i Kinna. Men då måste man upp tidigt, de stänger ju ett. Hua. Kvällen ser ut att kunna bjuda på någon form av utgång, i någon stad, men vilken vet jag inte än. Har två alternativ, varav det ena känns mer lockande i och med att jag faktiskt är säker på att komma in på stället. Men som sagt, ska bli friskare först, annars blir det till att stanna hemma.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0