Sommargarderoben fixad

Hemresan från Lund idag tog nästan fem timmar idag istället för tre. Himla snöoväder! Orsakar olyckor som stängde av E6:an. Blä.

Men nu är jag hemma, har hunnit varva ner, fast samtidigt upp för jag får panik över allt jag måste göra men att jag inte kan/orkar ta tag i det nu ikväll. Aja.

 

Shoppade en massa igår i alla fall. Oj vad mycket pengar det gick inne på Gina! Köpte bland annat den här skjortan, i både blommigt och ljust jeanstyg. Så snygga, och jag kommer att använda dem nästan varje dag hela våren och sommaren! Dessutom inhandlades shortsen ovan, två fina långärmade tröjor, en gosekjol att bara hafsa runt i.. och möjligen något mer. Nu är allt som fattas några till vita linnen, och min sommargarderob är helt färdig! (Och ja, jag inser att min garderob kommer att vara identisk med mångas den här säsongen. Men om jag ser snyggast ut i grejerna, då är det okej eller hur?)

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0