White boys vs black boys

Huvudvärk. Sällan en bra grej. Har jag plockat upp mammas förkylning nu tro? Hua.

En dag kvar innan helg. Det blir en helg med potential, definitivt. Hur kan den ha annat när min pojk befinner sig i rätt del av landet? Fick ha honom här över natten, och nära var det att jag skippade skolan. Bara för att få ligga kvar i värmen under täcket resten av dagen och för alltid.

Nu ska jag krypa ner under täcket, ensam. Sover inte lika bra då, men sova behöver jag göra om huvudvärken ska gå över.

Eller se på Hair kanske, som går på tv nu. Kan knappt motstå. Så många bra låtar som kommit ur denna film, så stark historia, så starkt slut. Gråter varje gång. Se filmen så förstår ni.



Den här låten ur Hair är ljuvlig! Så underbart rolig och fin, haha! Ta en titt på den i alla fall, och avfärda den inte. Låten börjar runt 00.55. Vid 2.30 är det ett -i brist på bättre ord- ljuvligt solo. Titta på den!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0