Minisemester

Just nu känner jag mig lättad. En vecka där jag endast arbetar två dagar (om jag får som jag vill) väntar, ganska skönt efter att ha jobbat 100 % i tre veckor nu. Det här blir min minisemester, så vädret får allt ta och gaska upp sig lite och stråla på ordentligt.

Försöker ändå leva lite mellan arbetspassen också. Trots att jag jobbade sex dagar veckan som gick så har jag hunnit med en del annat ändå. Älskling och jag har äntligen lyckats fira vår två-årsdag med middag och mys (två månader försent, men bättre sent än aldrig). Dessutom har vi varit inne i stan och shoppat, jag fick med mig den blommiga klänningen på bilden nedan hem. Love it! Gina tricot kan fortfarande slå till ibland. Efter shopping blev det bio, tecknat eftersom det är det enda som vi kan enas om, den nya Shrek-filmen. Mysig var den, och med tanke på att vi såg den i 3D så blev den väldigt levande. Sevärd, helt klart.

Gårdagen bjöd på mera mys, med mina tjejer. Linda, Jessica och jag satt på Chez Amis och smuttade cider/vin och bara tjötade. Man behöver sådana kvällar ibland. Så bra grej. Och imorgon ska jag ge mig själv en sovmorgon. Lika bra, om inte aningen bättre, grej. Längtar så efter att sova ut nu!


Jessica och jag på chez (:

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0