Working nine to five (actually seven to four..)

Oj vad bloggen inte har varit min första prioritet det senaste. När man är mitt i en sexdagarsvecka är sömn och mat i stort sett det enda som är intressant. Men imorgon, då har jag min lediga dag så idag unnar jag mig att stanna upp lite senare. Sen blir det jobb hela helgen också. Men som sagt, för tillfället har jag en ledig stund.

Morgondagen bjuder på sol, och antagligen en familjetripp till en sjö. Sola, bada och äta gott, mumma! Börjar sent på lördag så har egentligen fredagkväll att hitta på något också. Ska se efter en god natts sömn nu om jag orkar ta tillvara på min lediga tid. Eller om det bara blir däcka i soffan som gäller (:

Sänder en tanke och massa saknad till min pojk som befinner sig någonstans i Polen på en cykel. Frivilligt. Vill man ha cykelsemester så får man, bara jag slipper. Men nu får den allt vara över snart så att jag får hem min gos hit och slipper sova själv. Hua. Ogillar't.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0