1-100 literally

Trööött! Känner inte alls av att jag har sommarlov än, vilket jag ju egentligen inte har heller, men ändå... sen vi slutade i onsdags har jag inte haft en slapp dag (förutom torsdagen, då jag sov till tre. men det gills inte). Jobbade i fredags på förskola, åkte direkt till Linköping med pojken för att röja i lägenheten (och gå på kofestival såklart), sen hem och gå på inspelning av Doobidoo, och idag jobba på äldreboende. Imorgon blir det mer jobb på förskola och på torsdag ska jag nog också jobba på äldreboendet. Känner att jag varvar mellan småttingarna och gamlingarna. Fast de är så goa allihopa så det gör inte så mycket att jag jobbar nu när jag egentligen ska vara ledig. Besides, är glad för alla tider jag får, det är ändå pengar vi snackar om här..

Nana ska jag göra snart nu, och kanske få gjort lite nytta imorgon på förmiddagen. Börjar inte förrän halv två, ska hinna sola lite innan!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0