Ko-festival

Godmorgon alla pigga och goa!

Sitter uppe i Johans korridorsrum i Linköping, och är trött som bara den. Vi åkte upp igår för att städa ur rummet och plocka med alla grejer hem. Idag blir det dock inte så mycket städat, för vi ska på Ko-festival! Lithe Blås, där Johan är med, ska uppträda, får äntligen se dem nu! Får hoppas att jag inte blir alltför avskräckt av min mans snygga dancemoves, haha.

Det känns fortfarande tomt efter skolan, inte alls som ett vanligt sommarlov. Då vet man ju att man kommer tillbaka till skolan, men nu... nu är det verkligen bye bye Hulebäck för gott. Försöker verkligen vänja mig vid den tanken. Går det inte får jag la bli lärare då, och återvända.. hmm.

Nej, nu ska jag ladda för att hitta till festivalen. Det går inte att hitta gården på kartan, jag har i alla fall inte gjort det än, så jag är lite nervös då jag ska köra. Men det är typ bara tjugo minuter bort, så vi lär ju inte kunna irra runt längre än en timme. Håll tummarna för mig!

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0