Photoshoot

Kul att både idag och imorgon kommer att gå åt till förberedelser inför balen. Eller ja, helt sant är väl inte det, idag ska jag ju faktiskt fotograferas! Annars hade jag väl inte behövt göra så mycket idag. Men nu ska håret och sminket fixas, naglarna målas, benen rakas, klänningarna strykas, alla grejer plockas fram och ihop. Det är så fint väder idag så det nog blir en utomhusfotografering. Det ska bli riktigt kul faktiskt, förhoppningsvis lyckas jag med att se lite fin ut dessutom..

Åh, skulle så vilja lägga mig i en solstol nu och bara känna hur härligt solen bränner. Problemet är att den bränner mig lite för mycket, och en knallröd tomat är det sista jag vill vara ikväll. Aja, får se om man vågar sig på en stund utomhus ändå!


En bild från Lund, där det också var härligt väder när jag var nere!

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0