Prinsessbröllopet

Jag vill också gifta mig. Har suttit hela dagen och myst framför tv:n, med familjen, massa god mat och god dricka. Åh, bröllopet mellan kronprinsessan Victoria och Daniel Westling ♥ (eller prins Daniel som han tituleras nu). De har sett så lyckliga ut hela dagen, helt nyförälskade! Så vacker är Victoria när hon ler och strålar, vilket hon gör hela tiden.

Stämningen går verkligen rakt genom rutan, och en och annan tår har fällts i soffan. Så fint är det, och det är ett minne för livet att ha varit med om det här. Jag unnar dem all lycka, och måste erkänna att jag idag känner mig lite väldigt rojalistisk. Jag ser absolut ingen fara med att låta kungahuset vara kvar. Tvärtom.

Sen är ju dessutom all kärlek underbar ♥


Det vackra, och rörda, kärleksparet.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0