Vad är väl en bal på slottet? Jo, faktiskt helt underbar.

Åh, balen igår! Så himla perfekt! Alla vackra klänningar (alla fula med för den delen), den goda maten, den vackra omgivningen ute på Marstrand, där solnedgången glittrade röd, de härliga människorna som jag först nu börjar inse hur mycket jag kommer att sakna! Den här kvällen var verkligen helt perfekt, dock något kort. Jag hade utan problem kunnat stanna där hela natten och bara njuta av den härliga stämningen!

För alla bilder rekommenderar jag en titt på facebook. Men här kommer ändå några av godbitarna, finbilderna på några av de människor som jag gillar allra bäst:













Tänk om varje kväll vore en bal ♥

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0