2007



Mitt i all melodifestivalyra hittar jag den här fina bilden från 2007. (På bilddagboken av alla ställen. Det är verkligen en plats för minnen!). En bild från en tid då jag fortfarande gick på högstadiet.. fortfarande spelade fotboll.. kan inte påstå att jag saknar något av det. Men det var himlans mys att vara med och jobba på melodifestivalen. Undrar så smått om det inte var det året The Ark var med och vann, och att de tävlade i Götet? Just det ja, det här var även på den tiden då The Ark var ett av mina favvoband.. vad har hänt med dem nu?

/HM

Update:

The Ark var med det året. Vilket jag ju insåg när jag bläddrade framåt bland mina bilder. Hittade då även ett fint skämt som programledaren (Luuk?):

Vad händer när man vänder på Ola Salo?
Han skriker: Hjälp, släpp ner mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0