Drömmar om sol





Älskar de här två bilderna. De är från en fin solig semester i åttan, till Sicilien om mitt minne inte sviker totalt. Så himla vacker ö. Och ja, snart ska ju bege mig till en ny vacker ö, så då får man drömma sig bort lite. Drömma om att ligga i solen med en bra bok och bara njuta, så som bilden nedan (där boken visserligen fattas). Den andra bilden, med utsikten, kommer nog alltid vara min favoritsemesterbild. Synd bara att jag var inne i en period då jag inte ville le på kort! Och då hade jag ändå ingen tandställning, utan perfekta tänder!

Tycker i alla fall att det är fascinerande att se tillbaka på hur man såg ut för några år sedan. Jag var ju smal! Och söt! Tänk att jag inte förstod det då. Synd. Tur att jag börjar förstå det nu!


Solstolen, here I come!

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0