Glad påsk ska det bli snart

Onsdag, och efter en otroligt kort skolvecka är det bara en dag och två lektioner kvar innan lovet. Lite påsk ska man allt hinna med då, med letande efter påskägg i trädgården (tack gudskelov att snön nästan är borta), och allmänt mys och pyntande. Sen blir det London minsann.

Nu är jag trött och vill sova. Sova länge helst. Får sova länge på fredag istället, imorgon ska jag få gjort sista redovisningen innan lovet. Ska bli skönt att ha det gjort. Att få stryka något mer på listan!

Bjuder på en riktigt glad bild på mig och jätteödlan, bara för att vi är så glada att påsklovet närmar sig! (Jag lovar, ödlan är glad han med för att jag får lov)



/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0