Lördagsmys

Lördagkvällen blir hemma den med. Känner trots allt fortfarande av att jag har varit sjuk, så behöver vila.. och plugga. Ja, jag sitter och pluggar en lördagkväll. Man kan sjunka så lågt. Men om mindre än en timme blir det melodifestival, och jag och mamma har laddat med revbensspjäll, vitlöksbröd och massor av god frukt. Ska nog bli en hyfsad kväll ändå. Och sova tidigt blir det sen så att jag inte blir sjuker igen (:

Tog mig faktiskt ut en sväng i alla fall, i vårsolen. Riktigt varmt blev det efter en stund! Promenera ute i det fina vädret borde man göra varje dag!


Kan man snart börja ha mysiga grillkvällar vid en sjö månntro?

/HM

Kommentarer
Postat av: Sandra

Woho, jag ser mina pants!

2010-03-06 @ 19:35:35
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0