Nej, nej, nej!

Det är något allvarligt fel på mitt immunförsvar. För nu har jag dragit på mig en förkylning IGEN! Kanske inte så konstigt egentligen, när lilla mams också är sjuk och går och hostar hela dagarna, men snälla, kunde jag inte bara ha fått slippa? Än så länge är det inte så farligt, visserligen, bara lite snuva och lock för öronen. Men det måste ju nästan bli sämre för att bli bättre..

Nåja, imorgon ska jag till skolan oavsett! Två viktiga redovisningar ska inte missas på grund av en förbaskad förkylning. Så det så.

Nu ska jag fortsätta förbereda redovisningarna också. Har ångest för dem båda, fast på olika sätt. Men varför tänker jag inte berätta..

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0