One down, one to go

Matteprovet avklarat nu. Schablade bort ett ganska lätt tal med mycket poäng på, men i övrigt gick det nog helt okej. Huvudräkning är dock inte min grej så blir glad om något blev halvrätt. Bara spanskaprovet kvar idag nu då. Yey.

Men ändå skönt att få stryka några saker från listan. Förhoppningsvis kan en av redovisningarna bli helt förberedd idag också, så slipper man tänka mer på den förrän nästa vecka.

Känner att skolan är mitt liv just nu. Och jag som alltid har motsatt mig att det ska bli så. Men det är väl bara en och en halv vecka till som det är så, sen har jag gjort klart det mesta som ska göras innan lovet. Och då får jag belöning i form av en vecka i solen. Märks det att jag längtar?

/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0