Pluggar på för glatta livet..

Ledig tisdag som jag hittills spenderat i soffan med matteboken. Imorgon blir det prov, och jag är nervös som vanligt. Är ju för tusan bra på matte, men ska alltid hålla på att stressa upp mig! Men det gör jag ju för allt, och det brukar ju gå bra.. så det här går nog vägen det med.

Gud, solen skiner in på datorn, så jag sitter och håller på att svettas ihjäl! Och då har jag ändå bara t-shirt och undies på mig. Brukar inte orka klä på mig på tisdagar, och inte heller idag lär det bli så. Så himla skönt att strosa runt i morgonrock och tofflor!

Nej, resten av dagen blir mer plugg bara.. kommer verkligen behöva ligga i de två veckorna som kommer nu, innan semestern. Två prov, tre inlämningar, två (möjligen tre?) redovisningar.. det här är baskemig de två mest intensiva veckorna under hela trean hittills! Fast båda proven ligger imorgon, så efter det kan jag koncentrera mig på att skriva på inlämningarna..

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0