Puerto de la Cruz

Nej, nej, nej! Kikade på en väderprognos för Puerto de la Cruz, dit vi ska, och den ser inte positiv ut. 16 grader som max?! Jag vill ha soool. Det är ju det som jag längtar efter. 80 % chans för sol visserligen, men vad tusan, kan man med att ligga i bikini och pressa om det är såpass kallt? Fast, det här var ju visserligen en av de mest negativa prognoserna. Andra talar om kanske uppåt 20 grader. Det kan jag leva med.



Och annars blir det mycket shopping och utflykter, vilket det ju lär bli ändå. Puerto de la Cruz är uppenbarligen en ganska gammal stad, från 1600-talet, så det finns massor att se. Och dessutom ligger staden nära bland annat några vulkaner, en djurpark.. ska nog få fullt upp!

Men, väderguden, om du hör mig: ge mig sol och värme!

/HM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0