Tv-nörd

Laddar för att återvända till skolan. Lustigt, att nu när jag är frisk har jag inget emot att stanna hemma några dar till, haha! Men nej, måste ändå lämna huset nu, det finns bara ett visst antal dagar i rad som man klarar att tillbringa hela dagen framför tv:n innan man håller på att dö av tristess. Håller nog på att närma mig den punkten.. och eftersom jag gillar att se på tv är det nog bäst att låta den vara lite. Vill ju faktiskt inte riskera att tröttna helt!

Vet inte riktigt hur jag ligger till på skolfronten nu.. inte jättebra tror jag dessvärre. Kommer att få jobba arslet av mig imorgon (för ett spanskaprov där jag inte ens vet vad som är med) och sen ännu mer i helgen. Jag ska ju trots allt missa en vecka till innan påsk, och då ska jag baskemig inte ha skolarbete hängande över mig!

Nej, nu blir det lite mer tv. (Okej, jag kommer aldrig att tröttna). Först "En plats på landet", jättemysigt program där de - ni kan aldrig gissa - letar efter ett hus på landet. Sen blir det säsongspremiär av Grey's Anatomy, vilket också är en liten längtan. Ser inte på serier på internet, för jag tycker att väntan är halva nöjet! 



/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0