Vårsol <3

Fredag efter en förvånandsvärt snabb vecka. Två prov klarades av galant, nu blir det en helg med datorn som sällskap för att få klart inlämningarna!

Men lite annat ska det väl bli också. Måste ju passa på att njuta av vårsolen! Så himla härligt! Det är små vårfloder på vägarna nu, snön smälter för fullt. Älskar det, så länge man kan gå runt pölarna, haha.



Är så himla utmattad, känner mig fortfarande inte helt frisk. Eller så är det bara stress som säger till. Så ikväll blir det lugn hemmakväll med massa gott. Imorgon blir det nog en sväng till stan, ska hitta lite saker inför utlandresan. och på kvällen blir det melodifestivalfinal! Jag vet inte vilken låt som jag egentligen tycker kan få vinna, men jag vet en hel del låtar som jag inte vill släppa iväg...

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0