Balglädje!

Åh, var på Götaplatsen idag och kikade på fina Linda som var alldeles balklädd och fin. Åh vad jag längtar till den fjärde juni nu, då jag också har en ursäkt att klä upp mig riktigt ordentligt! Mitt usla humör blev helt bortblåst när jag såg alla vackra klänningar och frisyrer - jag vill också!

Annars har väl den här dagen inte varit till någon direkt nytta. Jag sov länge. Duschade. Åt. Och sen var det bara att sätta sig på det försenade tåget och åka in till götet för två timmars sång. Det dumma är att jag har massor att plugga. Idag skulle jag ha pluggat undan det mesta. Gah. Dum tjej. Men är ju ledig imorgon också, och då är det jag som går upp tidigt och kommer igång. Minst en grej ska baskemig bli klar imorrn, annars får jag slå knut på mig själv för att det ska lyckas senare!

Noterade förövrigt att många hade utsläppt hår på balen.. borde man ha det? Jag har ju funderingar på en uppsättning, som mamma och jag ska klara av att göra själva visserligen. Borde man tänka om? Eller nä, det ska man nog inte. Men frågan är snarare för mig: Hårband eller inte? Vad tycker ni?


Den planerade frisyren. Bra så? (ska nog ändra lite i nacken så att det vita inte syns)

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0