Lundakarnevalen på g!

Onsdag idag, och ni vet väl vad det betyder? Bara tre veckor kvar till studenten! Yey! Längtar längtar längtar! Mitt schema är helt fullspäckat hela vägen fram tills vi slutar, nästan i alla fall. Men det gör inte så mycket, efter nästa fredag är skolarbetet ÖVER och då kan resten få ta mer plats!

I helgen dock, med start imorgon, blir det det närmaste jag kommer en festival den här sommaren - Lundakarnevalen! Ska dra ner och mysa med systrami och säkerligen träffa hennes trevliga vänner. Borde slutsspurtsplugga, egentligen, men äh. Plugga kan man la göra på bussen? Känner mig dessutom ganska så i fas med det som ska vara klart. Har ingen direkt press på de sista grejerna, bara de kommer i så ska mina små MVG:n vara färdigpacketerade!

Men akta er nu Lundabor, systrarna M ska göra staden farlig i helgen... Loooouuund, here we gooooooooo!




/HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0