Nedräkningen har börjat

Det känns otroligt mycket som fredag idag. Även om jag vet att veckan inte har kommit längre än till torsdag. Det är alla dessa lediga dagar som förvirrar mig helt. Imorgon är ju ledigt, ergo borde morgondagen vara helg. Ja, tänk så knasigt det kan bli.

När jag tänker efter är det även knasigt att jag de två kommande veckorna bara ska gå två dagar i skolan, per vecka då. Nästa vecka är det ledig tisdag, sen kristihimmelsfärd vilket ger ledig torsdag och fredag (Linköping, here I come ♥). Veckan därpå är det ledig måndag och tisdag, och så har jag tagit ledigt på fredagen för att bege mig till Lund. Och karnevala med min syster. Mys.


Först lite sånt här mys.. (det här är nog förövrigt den sötaste bild jag har sett på min älsk. Blir knäsvag bara av att se den ♥).. 


..och sen lite sånt här knas! Kan det bli bättre?

Jag bör helt klart överleva resten av terminen (resten av mina tolv år i skolan, gah).

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0