Party every day

Har haft en så himla härlig helg att jag aldrig ville att den skulle ta slut! Det har vart fest fest fest i Lund, på Lundakarnevalen Tjugotio. Så det har blivit en hel del backstagehäng i syrrans tält, lite fester här och var, musik, dans, glädje. Jag ville verkligen inte åka hem idag. Fast det kanske var lika bra, för nu är jag smått död. Det blir så när man inte kommer i säng förrän halv fem... Härligt det är att cykla hem när morgondimman ligger tät, solen är på väg upp, fåglarna kvittrar som galningar och tidningsbudet precis varit och lämnat tidningen!

Ska slänga upp lite bilder här senare, på alla fina människor som man träffade. Måste säga att det var länge sedan jag var med om så härlig stämning som det har varit i Lund den här helgen ♥

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0