Sista dagen = separationsångest.

Idag hade jag min allra sista lektion på gymnasiet. Måste säga att det är blandade känslor som jag lämnar stället där jag har tillbringat de senaste tre åren med. En av dessa är i alla fall stolthet - jag är så himla stolt över mig själv! Mitt slutbetyg kommer att bestå av MVG i alla kurser utom en, så snittet blir 19.8. Plus 2,5 meritpoäng då. Så himla skönt att jag klarade av det! Jag är stolt över att vara smart och ska försöka att inte låta folk trycka ner mig mer för det! Sen vet jag att man inte ska identifiera sig med sina betyg - men de är ett bevis på mitt driv och min förmåga att prestera på topp när det gäller. Så jag är tacksam för dem. Tack Hanna för att du är grym.

Vad jag kommer att sakna mest av allt är mina lärare. Så många bra lärare finns det på Hulebäcksgymnasiet, och jag vet inte om alla är medvetna om hur omtyckta de är. Jag vet några stycken som på studentdagen ska få en stor kram och ett gigantiskt tack för att de gjort min gymnasietid så speciell. ♥


Inte så många promenader i Gatan kvar..


..och inga lektioner kvar med de här buspojkarna!

Dags att bli vuxen nu.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0