Season of love

En intensiv körhelg är över. Har sjungt så mycket igår och idag att huvudet bara snurrar! Men konserten idag gick så himla bra, jag är sjukt stolta över oss! Men mest stolt är jag nog över mig, som inledde hela konserten med ett solo. Förstår ni hur nervös jag var?! Men har lyssnat lite på en inspelning, och det verkar låta bra. Faktiskt. Aaah, lycka. Överhuvudtaget lät hela kören väldigt bra, och alla andras solon var helt perfekta - gåååshud ♥

Imorgon tänker jag sova. Länge. Annars blir jag sjuk inom någon dag, vilket jag inte har tid eller ork med. Offra en rolig dag i slottsskogen för att behålla hälsan? Ja tack, det måste jag. Har massor av snask och en dejt med soffan (eller solstolen vid fint väder), så att jag ska undvika att gå in i väggen nu. Känns ju lite dumt att göra det när betygen redan är satta.

/HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0