Fin tjej, trött tjej

Måndag, och jag mår väl inte riktigt som man borde. Trött och varm och sådär jobbigt orolig över något odefinierbart. Idag har jag förblivit obokad, vilket är rätt skönt för jag behöver vara ledig lite. Behöver göra ingenting och sova. Fast ja, idag blev det ju till att gå upp tidigt ändå, då hela familjen varit iväg och firat en idag bliven femtioåring med tårta, blommor och champagne, även om den senare inte öppnades nu på morgonen.

Jag tycker i alla fall att jag har förtjänat en middagslur. En lång sådan. Lyckades inte somna inatt heller, då vi var ute och snurrade i lördagsnatt. Så jag ligger på minus på sovfronten. Så är, som sagt, trött. Men först ska jag nog äta lunch. Det finns tjocka revben kvar från söndagsmiddagen. Bra grej!


Såhär fin var jag i lördags. Ny profilbild på fb, behövdes då den förra var från studenten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0