Ny upplevelse..

Svartsoppa smakar som pepparkakskryddad blodpudding, fast flytande och med en underton av.. syrligt. Inte en ny favorit. Jag smakade lite och kände att om jag äter mer får jag inte behålla det... Gås däremot, det var faktiskt gott! Som kyckling typ. Och jag gillar kyckling. Så igår, på gåsamiddagen, blev trevligt.

Idag gick jag och Johan runt på stan och kikade. Han hittade ett par skor och ett par jeans, och jag... ja, jag blev dissad av en tant på H&M. Kände mig verkligen som en dum liten tös som var fräck nog att fråga om den snygga klänningen som jag sett på deras hemsida fanns ute i butik än. Hur skulle hon kunna veta det liksom? Nej, ingen bra attityd där, men hittade en annan H&M-butik, där en trevlig tjej besvarade min fråga på ett trevligt sätt - nej, klänningen är inte ute än. Synd, I want it. Och jag gillar inte att shoppa online. Så antingen får jag vänta lite till eller så får det vara.



Men usch, saknar min pojk alla redan! Tycker att det kan bli jul snart så att han är hemma lite längre! Baby, come home ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0