Pajade planer

Jag har en ganska förbaskat dålig dag idag. Skulle ha gjort en sak men den blev inte av, så nu måste jag vänta och noja ännu mer. Jag känner mig ensam och tjock och ful och vill bara krypa ner under täcket och proppa i mig massor av ostbågar. Så att jag blir ännu tjockare och fulare. Vore jätteskönt att få lite pepp nu. Som tur är ska jag fika med min fina Linda imorrn, vilket jag SKA orka, och till helgen kommer baby hem. Så jag har lite att se fram emot.



Dessutom är det inte lika mörkt ute längre. Det ligger massvis av snö därute som lyser upp, och det är fint. Och så ser jag på reprisen av EMA från Madrid i år. Så allt är inte dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0