Update

Klockan fem på eftermiddagen var det kolmörkt. Sommartider hej hej nej nej! Nu är det istället hej mitt vinterland som gäller. Eller åtminstone tiden när mörker och kyla ligger kring vårt hus. I vilket fall som helst så är mörkret deprimerande och kylan för hård. Dags att krypa ner under filten och se på romantisk komedi tills det är ljust igen?

Inser att jag inte orkat skriva av mig här på ett bra tag. Har hunnit med att göra lite förutom att jobba åtta timmar varje dag. Förra helgen begav jag mig ner åt skåne, söderut. För där fanns eld, där fanns krut.. och ja, min syster också såklart. Vi var på en korridorsfest utöver det vanliga (eller ja, det var ju min första riktiga så vet ju inte vad det "vanliga" är) - det var galet mycket folk! Dansade fram till klockan slog tre och polisen kom och stängde ner festen. Men var ändå ganska nöjd då. Bra helg. Bra syster. Bra syster som kommer hem i helgen!

Helgen som precis passerade spenderades i Linköping med min babylove, oh babylove. Det var mysigt! Även om jag fick vara med om en spelkväll långt ifrån vad jag är van vid.. om vi säger såhär: jag är en frågespelsmänniska, ingen taktisk spelare. Nåja.. älsk kommer hem nästa helg, och då ska jag få vara med om ett evenemang som jag aldrig upplevt förut.. men mer om det när det närmar sig.

Nu fortsätter den här onsdagskvällen med mer tv. Grey's it is. Kanske att man kan hinna/orka göra nytta också? Vi får se.. imorgon blir det mer jobb i alla fall.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0