Äntligen helg

Fredagkväll och jag är helt slut. Har jobbat nästan heltid denna vecka, också, så nu är jag tröööött. Barnskrik har en förmåga att tränga in under skinnet ibland, fy satan. Var nära till tårar idag. Ibland blir det bara för mycket..

Men annars trivs jag ju, när inte allt exploderar. Är bokad hela nästa vecka, på en ny avdelning. Spännande spännande..

Aja, som sagt, fredagkväll och jag är slut. Hade väl tänkt att vara en duktig tonåring och gå ut ikväll, men icke. Orkar bara inte. Har tänkt att gå ut imorgon, träffa gamla klassen. Eller ja, den (lilla?) del av den som kommer. Förhoppningsvis har jag hittat mer energi till imorgon. Har insett att jag nog saknar klassen litegranna. Där ser man!

Förra SP3D peppar för studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0