Tröttis

Jag är så himla trött. Kom i säng halv fyra igår, vaknade vid nio och var klarvaken. Jag är verkligen ingen nattmänniska, så att jag var vaken så länge är ganska imponerande. När jag kom hem hamnade jag dock i någon slags dvala, i brist på sömn och mat. Nu har jag återhämtat mig, men ska snart gå och lägga mig för sju imorgonbitti ska jag jobba.

Igår var ändå sjukt kul! Cirkustema, och många hade klätt ut sig - kul! Jag vann ett av priserna för bästa utklädnad, och det andra gick till en kille som var utklädd till sockervadd. Det var en väldigt rolig kväll, där jag träffade mängder av nya människor. Bra bra.

Orkar dock inte ladda upp några bilder idag. Nu ska jag nana. Bilder kommer väl imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0