Kanin kanin





Kanin i hatt. Det var vad jag var i lördags. Fin kanin, eller hur? Körde även biljard i denna utstyrsel, mot sockervadden där i bakgrunden. Vi vann varsinn enkelmatch, och så vann väl han när en till var med. Men jag tycker ändå att jag var grym.

Dessa bilder är fb-snodda, har inte orkat ladda upp mina egna än. Kommer säkert att bli ett stort höstalbum av det hela, där cirkusfestens bilder får ta plats, tillsammans med bland annat bilderna som kommer att tas i helgen. Stockholm med baby, mysweekend!

Drar direkt till bussen efter jobbet imorgon, så lär stensova halva vägen. Ja, i alla fall till Link där jag får sällskap ♥

See you at Sveavägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0