Borås borås

Precis hemkommen från - hör och häpna - ännu en kväll i Borås. Denna kväll förärades jag sällskapet av de sköna damerna Hanna och Lisa. Trevligt att sitta med varsinn kall och snacka minnen. Mycket trevligt. Sen att bussen hem blev ett totalt missförstånd (mycket motion fick jag dock när jag powerwalkade till en buss som inte stannade hemma), det är en annan femma det. Annars var det ju trevligt, så nöjd är jag att jag tog mig samman!


Jag och Kalle på kräftskiva!


Känner dock i huvudet och hela kroppen att jag håller på att bli sjuk.. ska ta mig tusan klara mig igenom morgondagen också, med både jobb på dagen och Kapten Röd samt filmmys på kvällen. Så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0