Nyförälskad igen

Tillbaka uppe i Linköping. Och är lyckligare än någonsin. Vet att många har svårt att förstå det här med att man väljer ett långdistansförhållande, istället för att "gå vidare" med livet. Men för mig är det inget alternativ. Älskar den här pojken av hela mitt hjärta. Två år och tre månader efter att det blev vi känner jag mig fortfarande som en nyförälskad liten tös varje gång vi ses. Sitter och längtar som bara den efter honom nu.. och då är han ändå  bara i skolan för en lektion. Så snabbt blir man bortskämd med att få gosa med sin älsk igen. ♥

Får se vad dagarna här bjuder på. Har hört funderingar på filmkväll, besök till en pub med oändligt antal ölsorter, shoppingturer... Har redan hunnit se Lithe Blås spela (och Johan dansa i de oootroligt snygga utstyrslarna som "baletten" ikläder sig), samt träffa en kille från Bangladesh. Det är inte varje dag som det händer inte!



Grabben i den snygga mössan, han är min minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0