Snurra min jord igen

Idag är det den 11 september. Tänk att det datumet fortfarande har en så hemsk klang. Nio år efter den där morgonen...

Här hemma är det inte morgon längre, men jag sitter fortfarande i morgonrock och myser. Det är trots allt lördag. Även om mina veckodagar är helt upp- och nervända nuförtiden, så har lördagar en särskild känsla. Lördagar betyder mys, snacks och stanna uppe sent. Tror aldrig att den känslan kommer att försvinna!

Och apropå försvinna.. det hoppas jag att några kilon ska göra de närmaste månaderna. Har gått och gjort något galet - köpt ett gymkort för ett halvår! Gah! Så nu är det jag som går och tränar minst två gånger i veckan, vare sig jag vill eller inte. Starting today. Önska mig lycka till..



Har förresten äntligen fått tummen ur och laddat över alla sommarbilder från kameran till datorn. Så snart har ni att se fram emot ett härligt sommaralbum på fb. Smakprov från segling i sommar med älsks familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0