Tandfeen kommer med en ny tand

Barn är sjukt söta när de är små. Mellan ett- och tvåårsåldern, när de håller på att lära sig att prata och gå, och ofta bara stirrar med stora ögon på alla spännande nya saker, eller ler så hela hjärtat smälter, då är de helt oemotståndliga! Nästan så att man önskar att man hade en egen liten gosunge med stora ögon.. ♥

Resten av veckan är än så länge helt blank, förutom ett tandläkarbesök på torsdag. Ska äntligen få lagat min framtand, där en flisa slogs ur på studenten. Jag försökte dricka champagne när flaket skakade till, och bonk - trasig tand. Som tur är var det ingen större bit som försvann, men ändå tillräckligt för att det är värt att laga. Får hoppas att lagningen fortfarande kommer att matcha resten tänderna!

Nej, jag behöver defintitivt en ny hobby. Kanske trots allt är dags att börja sy egna kläder, eller hitta på något annat kreativt?

Träna, det ska jag i alla fall börja med. Bokstavligen vilken dag som helst. Gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0